Snart är sportlover slut, suck*

Och jah har typ inte gjort nåt vettigt alls ? Eller jo, varit med emma,ewe, julia och lisa, men inget mer, igår och idag har jag bara varit hemma och gjort absolut ingenting, kul va ? sen så måste jag plugga och städa, känns som ett bra avslut på det härliga lovet haha :P och ingen sovmorgon imrn heller, vi har träning kl 09.00. USCH nu känns det som om jag bara klagar, vilket jag bara gör haha. Känner att det här blev ett väääldigt roligt inlägg haha. Så jag tänkte gör det lite roligare iaf, med lite outfit bilder:)

Idag fick det bli en väldigt vacker "hemma och mys" outfit.
Haha de svarta tightsen hade små supergulliga rosetter längst ner, gjorda av typ paljetter ? Haha de är egenligen min lillasysters, men jag kände mig bara så tvungen att testa dem, eftersom att de var så söta :)^^




snygga tights!!!!!!OCH DOM ÄR MINA!

2010-02-26 // 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback