sista inlägget på ett tag...

...eftersom att jag ska till Borlänge på tävling imrn, kl 06.00 går bussen:O jag kommer seriöst gå o lägga mig kl åtta annars kommer jag aldrig orka :O ska till pappa snart, vet inte när han kommer, snart iallafal :P men bara så att ni vet verför jag inte kommer uppdatera nåt i helgen ;) Jag är lite taggade inför tävlingen iallfal, mer än igår haha :P men får man ett lycka till då ? :D
Hoppas ni får en bra helg, kisses ♥


» emmaa

lyck till!! <33

Det kommer gå AS bra (A)

2010-02-19 // 22:17:11

Glömmde säga lycka till i fredags och ja, nu är det ju liiite sent att säga det eftersom det va igår, men hoppas det gick super bra ( och ett lycka till i efterskott) Haha.XD<3

2010-02-21 // 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback