Pluggat

Heej igen:)
nu har jag suttit och pluggat ända sen jag skrev det tidigare inlägget :O men ändå känns det som om jag inte har gjort någonting, bara för att alla uppgifter tar så hiiimla lång tid att göra (engelskan) och matten fattar jag inte, så lyckat :thumbup: Men nu sitter hela familjen i soffan och käkar sermla, även fast det var fettisdagen igår:P Och jag är grymt taggad inför träningen imrn, sista träningen innan tävlingen, :D hoppashoppashoppas att det går bra bara:D men nu ska jag duscha, och fixa lite tills imrn,
men pusselipuss, hörs maaaby senare;)



längtar till borlänge, bara måste gå bra imorgon på träningen!annars blir jag:@ hahahahaha

2010-02-17 // 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback