home again.

Nu så har jag kommit hem då:) eller igår, men då var jag astrött :O har haft ASKUL i Borlänge med dom bästa, HAHAHAHAHA. Våran humor, seriöst:O Alicia & jag borde seriöst skaffa en facebook-grupp som heter "alla vi som skrattar åt allt som Elin säger" HAHAHA. Har iallafal haft askul:) Kom trea i lördags, ganska så nöjd, men det kunde ha gåt bätte... men ska snart till emma, så jag hinner inte skriva mer :P vi hörs sen, liiite bilder kommer här:





MARCUS<3KARIN, for life
(Karin goes by...so slowly....Karin goes by... so slowly...)
ÅH NEEEJ MONKAN LÄCKER!:O



Lydia, Rebecka, Julia, Joanna, & Elina :)

fler bilder kommer kanske sen, nu har jag lite bråttom ;)
cyyyaaaaa


Elin finaste. ♥

2010-02-27 // 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback