helgen kmr bli bäst:)

Fast jag kommer inte vara hemma så jag kommer inte kunna uppdatera bloggen så kmt, om jag inte lånar ewes dator då;) men kan berätta lite om gårdagen med lisa och julia:
Först tog vi bussen till stan, och böt till 22:an, och när vi satt där, så va femman typ precis framför, och då kom vi på att om vi tog femman istället, så kunde vi stanna vid pizzerian och köpa pommes frites, så vi typ gick av 22:an så snabbt som möjligt när 5an stod precis framför, och kutade fram, men  precis då så började den köra, och vi bah: neeeeeej staaaannaaa!!! och så typ stannar den, och vi får våra pommes frites iallafal hahahahah XD men sen hemma hos lisa gjorde vi vääärsta satsiga musikvideon, som inte alls är klar, så den kommer verkligen inte upp här än! Men i framtiden ialafal hahaha:)
Och nu sitter jag hos julia & väntar på att hon ska duscha klart, sen ska vi göra oss i ordning, åka till mig, sen till Ö&B och köpa lite grejjer tills ikv. och sen åker vi till ewe, där vi träffar emma också:) vi kommer ha dt suupermysigt i helgen:D men som sagt kommer kanske inte ha tillgång till dator så att jag kan uppdatera :P
ha en trevlig helg alla!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback