Amanda suuperglad :D:D

Har precis kommit hem från skopunkten/gränby centrum, jag fick två suuupersnygga skor av mamma idag :D eller vi "delar" på dem men det spelar ju ingen roll ? :D:D de är jättefina tycker jag, min alla hjärtans dags present :D ´har man världens bästa mamma eller ? :D och senare ikv ska vi på resturang med pappa ( ingen aning om vilken, så det får bli en suprise haha ) och sen mys-fika med mamma och linnea :D
hoppas ni har dt lika bra som jag :D
det är nåt fel på blogg.se för mig, för jag tänkte lägga upp bild på de skorna jag fick, men det gick inte :O jag vet inte varför, men jag kanske kan lägga upp én bild på dem sen isf:P de ena var ju de som jag visade på bloggen förut att jag ville ha, de andra har jag aldrig visat här så :P men kan försöka lägga upp bild sen :P



» m

Jaaoo brao att du fick dem tillslut, du måste lägga upp en bild på dem eller ha på dej dem imorgon i skolan så har jag oxå det:D:D<333smsa

2010-02-14 // 18:25:57

2010-02-14 // 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback