GOD JUL!

Bara ett par minuter sent höhö...
Men vem orkar sitta vid datan på julafton...?
Okej, jag erkänner, jag har suttit här ett tag nu, men ssssssh.
Idag har jag fått en massa roliga grejer, ni kan få se senare, och den 29:e (seeent -.-) ska vi fira med mammas sida också. Hm.
Internetjävlen har varit helt störd, hela tiden ba "internet explorer har slutat fungera..."
Så det är min ursäkt för dålig uppdatering.
Oooooooch att man inte orkar sitta vid datan på julafton.
Imrn ska vi åka till landet (med inget internet) fast vi sover bara där en dag, sen ska vi till farfar och fira jul med honom, för han var inte med idag. Jag vet inte när vi kommer hem och så... Det är trons mysterium.
Jusste jag var i kyrkan idag hahahaha. Vi måste ju det med konfan... Fast det var bara i en halvtimme så chiiiiiill.

AAAABBBOOOO VAD LÅNGT JAG SKREV. Fast ne, eller jo.
Aja, nu ska jag göra ngt k-u-l. Vi får se vad jag hitter på.
GOD JUL PÅ ER!


Hahahaha fett lat jag är, jag sökte på "god jul" på google och tog första bästa...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback