22:22

haha klockan va exakt 22:22 när jag började skriva... coolt...
Idag har jag varit på Gränby och så, lämnat tillbaka en tröja och köpt shampo, balsam och sånna nödvändiga grejer :]
Sen har jag kollat på Bröderna Karlsson med pappa och Annica, haha.
Inget speciellt händer i mitt li, det är typ dött. Wooohooo.
Alla mina inlägg blir helt random, alla är helt störda. Bara för att jag skriver allt som kommer upp i min hjärna.
Gah, jag är raaaandom.
Nu ska jag uppdatera min ipod. Eller jag vill uppdatera min ipod, frågan är om jag orkar...?
Det är trons mysterium.

Juste jag har pluggat också, började på steg 25 i engelska, haha fail och så är jag på 21.
Men jag kom på en början till berättelsen, och bara så att jag inte skulle glömma bort så skrev jag ner lite, okej typ två kapitel men aaaaaaaaaaa.

HEJDÅ.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback