Amanda och Lisa blir politiska:)

NU ÄR JAG HEMMA GOTT FOLK!
Nejdå men jag kom hem från stan för typ 20 minuter sen.
Vi slutade halv ett idag, och under dagen bakade vi tårta och plockade pinnar, löv och blommor.
Våran tårta vart lungt finast haha, ehm...

Men sen så glömde jag min mobil i skolan så jag sprang till central från stadshuset i hopp om att lisa fortfarande var där, och det var hon, sen så åt vi mer tårta (tjockisar) och gick till biblioteket och gjorde hemstudieuppgifter, och gick till alla partihus och pratade hahaha !

OCH JAG KÖPTE REMEMBER ME! *HAAAAAPPYFACE*
Som jag TÄÄNKER se ikväll:)

gammal slumpad bild ;p




» emma

Gjorde ni alla hemstudieuppgifter? ;o

Va dom svåra? :S

2010-08-20 // 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback