Seeeeg dag!

Haha jag kollade på klockan nyss, och det blev typ : Oh no är klockan bara fyra, vad ska jag göra resten av dagen? -.-
Idag har jag inte gjort någonting alls, eller jo, vi åkte till ica och jag köpte valentines day, *happyface*
och nu, gaah jag vet inte vad jag ska göra.
Jag är hungrig. Hum...

hahahahah gammal bild på julia, den är från sist vi va på grönalund, det var typ med klassen i sexan, haha en evighet sen känns det som...;)
Jag kommer ihåg när jag la till typ kronan och texten, jag va lit flumm, därför "w" i sötnows, hahah jag va ingen fjortiiiis, satt ni vet ;)


UPPDATE: Haha klockan va visst nästan fem, men iallafal, det är fortfarande lååångt kvar på dagen -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback