Design

Sho bre, vad händer jao? piz bre:)
Hahaha gammal humor.
Men aaanyway, min esign är sämst, jag vet. Men jag orkar inte fixa ngn nu när det ändå bara blir dåligt, med tande på att jag varken har en bra kamera eller photoshop.
Men vänta bar tills när jag fyller år, då SKA jag köpa en systemkamera, och på nåt vis får jag väl skaffa fram photoshop också haha, och då jävlar ska ni få se :DDD
Men det blir då. Nu ha jag inte det, så ni får nöja er med dåliga tills dess, och jag ska försöka göra en ny snart, om det bara går att ladda upp bilder här...
uGHWEIJDGKLYHISA<GBFUY!


hej! allt bra med dig idag? :)



förlåt om jag stör dig med detta;

Jag har skrivit ett inlägg som handlar om Mobbing, Jag tycker det är ett viktigt ämne, och jag skulle uppskatta väldigt mycket om du ville läsa igenom inlägget och kommentera dina synpunkter och åsikter. Vill jätte gärna höra. Tack så mycket.



http://emmaeriica.webblogg.se/2010/august/viktigt-amne-nr-2-mobbing.html#



Puss!

2010-08-05 // 16:53:53

sv: tack sötnos :D

2010-08-05 // 19:31:35
» Vera

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och jag hade blivit jätteglad om du röstade!

Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, du kommer inte vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster. Det vore jätte snällt ska du veta!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 Tack i förhand!

2010-08-05 // 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback