Bilder från båtparken!

Hejhej!
Idag har jag, pappa & anton varit på fyrishov, sen åt vi på grekisk resturang, mummmms !
Sen har jag spelat the sims 3 med anton, hahahahaha!
Men eftersom att jag nte har uppdaterat något idag så tänkte jag visa er lite bilder från gårdagen, alla är tagna med sofias systemkamera;)

Jag haha

jag igen haha

loooove

Vo kan gunggunggunga du och jag, vi är ungungunga shalala, vi är kungkungkungar. 

varför så ledsen haha? :(

strike a pose, AAAAAH!
*hetast*

vi (jag) säger HEJ !!

hahaha, misslyckad bild, men ni ska bara veta hur mycket vi kämpade med den!

coola i brills

Sofia är fiiiinaaaast! våga inte påstå ngt annat...

ooooch så kommer jag haha, helt osminkat och håret är kaaaaos...

mitt osminkade öga...


Sofias fina ögon!


vi tog mååånga fler bilder, men jag orkar inte lägga up pdem just nu ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback