10 saker du inte visste om mig...

1. Jag önskar att jag hade en bra sångröst, för jag älskar att sjunga (jag sjunger bara i duschen,när jag kommer hem från skolan och ingen är hemma, där ingen hör mig)
2. Jag hatar mitt hår.
3. Jag har en sjuk fobi för allt som surrar, bsssss
4. Jag är vääldigt rädd för älgar, usch på dom.
5. Jag älskar tropiska frukter.
6. Jag har redan planerat hela mitt bröllop, hur allt ska se ut osv.
7. Jag är beroende av att bita på naglarna.
8. När jag blir stor vill jag bli frisör.
9. Jag är egentligen väldigt blyg.
10. jag kan inte sova när det är kolmörkt, jag måste ha ngn liten lampa tänd.



Intressant va?:D


varför hatar du ditt hår?

2010-09-02 // 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback