Läskigt på Cubus igår!(höhö)

Juste, jag glömde bort att berätta! Igår när vi va på cubus, så testade Malin en skinjacka, och lite annat. Men iaf, sen skulle hon typ köpa den, men jag, julia, lisa & Ewe glömde bort det, så vi gick ut, och sa ba ojj Malin skulle typ köpa den :P så då gick vi in igen, och "tanten" i kassan ba Om ni har ngt i era väskor som ni vill visa så kan ni ju ta fram det ni, annars kan jag ringa till vakten. Vi ba Va ? :O och hon ba jo men ni var ju typ 5 i omklädningsrummet, och sen gick ni ut, och när jag följde efter er så gick ni  in igen när ni såg mig. Vi ba Va? Nej vi gick in för att våran kompis skulle köpa och vi såg inte det! (det lät typ helt säär som om vi ljög eller ngt?) och hon bba okeej, men ifall ni har ngt ni vill visa så får ni visa det nu. Vi ba asså nej vi har inte tagit ngt! Hon ba Aha okej och typ gick. Haha fett skämmigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback