Bad Update

AJ KNÖÖÖÖW :)
men nu är jag hemma (y) har varit det ett tag men iallafal. Idag var skolan... kul. HAHAHAHAHA!
Men nör jag kom hem, inte så kul. JAg trodde Linnea var hemma eftersom att hon var sjuk på morgonen, men hon hade tydligen åkt på badmintonträning och mina nycklar var hemma. Så mamma fick komma hem från jobbet och släppa in mig (A).Ikväll ska jag plugga, måla naglarna, duscha, ooooch kolla på TV  jao,^^ 

BYE BYE

Juste, ni kan få lite bilder från i ...hmh... tisdags i skolan ;)

julia & jag ♥


Emma, Julia & Amanda ♥



Emma ♥

FH & Julia ♥


FH, Amanda, Emma & Julia ♥

FH, Malin, Emma & Julia ♥

Jag & Julia ♥

Julia med sin fina tröja hahaha, Amanda & Lisa ska vara stooolta♥



Dålig kvallitet pga att min mobilkamera äääger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback